Friday 22 June 2012

aku, Band D dan busker seekers.. apa kaitannya?

korang mesti tak pernah dengar nama band D ngan busker seeker ni kan... sapa yg duk USM tu ada lar yang tau kot.. hu3.. sebenarnya aku baru sahaja mendaftarkan diri bersama mereka.. saja join diorg
...saja nak berkawan dengan mereka2 yang hebat dalam muzik ni..mostly geng2 ni semua pandai main alat muzik kecuali aku.. mostly pandai main gitar lar.. aku ni just menyanyi je tuk diorg.. tu pun jarang lar aku  dapat perform.. ye lar busy kan (konon lar)... yang pasti, best lar dapat bekerjasama dgn diorg.. diorg mmg talented..pandai main muzik, pandai gubah lagu..dan sebagainye..kat bawah nia ada gambar2 aku bersama diorg...
ahli yg ada dalam the band D ni terdiri daripada, acai, zuan, jatjaa, ajul , mina, eka ngan aku.. utuk pengetahuan korg, geng2 buskers seekers pulak mmg ramai lah.. ramai yg aku tak kenal pun..









No comments:

Post a Comment