Tuesday 5 April 2011

red carpet dan aku....apa kaitannya???






apa kaitan aku ngan red carpet?huhu..mmg tak de kaitan pun... aku manusia, red carpet tu benda bukan hidup..ha3... ok aku nak citer sikit kenapa aku post pasal red carpet ni...awok sebenornye ada hati gak nak berjalan atas red carpet dekat anugerah berprestij mcm ABP tu...huhu berangan.... bukan pe, dapat lalu pun jadilah..nak feeling glamor sekejap..kalo setakat berjalan atas red carpet time dinner tu baik tak payah..tu dah biasa sgt...ni yg betul2 anugerah berprestij or majlis2 yg ada VVVVVIP tu..huhu....bayangkanlah ngan baju glamernye( x main lah sponsor2 ni ..beli sendiri) ,lepas tu fans dok beratur kiri kanan ni nak amik gambar..perghh! ( berangan lar kau sampai bile2..ha3)...glamour glamour jugak... tapi aurat kena jaga beb...tak payahlar nak seksi2 ni.. buat seksa je org yg menengoknya..

1 comment: