Monday 4 April 2011

SIMBOL APA NI???







Pelik tapi benar...simbol pe ni?... kecoh skg pasal simbol nie... merata-rata org jumpe... tapi aku tak jumpe lar lagi simbol ni... ..lepas tgk simbol ni, rasa takut pun ada... ada yg kata simbol ni ada kaitan ngan radiation ..then ada gak yang kata simbol ni mcm bg hint kata ada makhluk asing nak serang bumi...biar betik? ada yg kata ini tanda2 menunjukkan  yg kiamat dah dekat....Ya Allah ..aku belum sempat bertaubat lagi ni..kahwin pun belum...huhu.. yg pelik nye, baru2 ni aku pernah termimpi benda pelik... before aku terbaca berite pasal simbol ni, aku pernah mimpi makhluk asing nak serang bumi...aduh...n ianya berlaku sebaik sahaja kita melangkah ke tahun 2012....ada banyak UFO dri atas langit turun ke bumi time tu... tpi aku tak sure sama ada diorg datang nak serang atau just melawat bumi je... huhu... sebab lepas tu aku tiba2 terjaga... yang aku musykil, bentuk UFO diorg yang aku mimpi tu sama macm bentuk simbol ni... aduh..aku kebingungan... masalahnye skg ni, b4 aku mimpi tu, aku tak pernah terbaca pun berite pasal simbol ni and aku tak pernah tgk pun simbol ni..sampailah satu hari, aku terbukak blog beautifulnara... abg nara post pasal simbol nie..terkejut jugaklah aku... mcm ada kaitan plak ngan mimpi aku...hmm tak tau lah nak kata apa...andai kata sesuatu musibah akan menimpa bumi ni,kita sebagai muslim hanya patut sediakan bekalan amal ibadat dari sekarang...itu yg penting..jgn terlalu memikirkan sgt bila hari kiamat tu kan tiba..hanya Tuhan yang tahu...hmm.. kalo ada info pasal simbol ni, bgtau lar ek...







No comments:

Post a Comment